Колку чини врамување на слики? Цената на рамката за слики зависи од големината и материјалот на рамката (дрво, алуминиум, ПВЦ) и моделот (рустикален или модерен), паспартуата, позадината, стаклото (природно, антирефлекс-мат, плексиглас, УВ стакло итн.) и, се разбира, од самиот стаклар. Ако сликата е уметничка, тогаш не штедете на рамката, бидејќи таа може многу да го подобри или намали целокупниот впечаток.
Кому да доверите врамување на слики или фотографии? Пратете барање до соодветните и оценети стаклари во вашата околина - бесплатно и без обврска! Доволно е да го пополните формуларот подолу.
ваша количина
единица
приближна цена
ваша цена
Списание полно со свежи идеи од нашите автори за уредување на Вашиот животен простор
Слободно може да се каже дека сликите отсекогаш се врамуваат. Записите за врамување на слики датираат од античка Грција. Постојат неколку причини за таквата постапка; врамувањето ја нагласува важноста на делото и ја прави повидлива, изложувајќи ја пред очите на гледачот. Во минатото, сликите можело да се разликуваат по важност токму врз основа на рамката: поважните и повредните имале побогато украсени рамки. Сепак, врамувањето слики не е само симболично. Исто така е важно за зачувување, бидејќи ги штити неговите најчувствителни делови, всушност, рабовите. Тие се уништуваат најбрзо, бидејќи постојано се допираат со прсти, додека аглите исто така се изложени на оштетување при движење или транспорт.
Пожелно е рамката да биде што е можно поблиску до видовите рамки од периодот во кој е создадена сликата. Ова е уште поважно кога станува збор за ретки, многу стари и многу вредни уметнички дела на кои сакате да ја зачувате автентичноста. Доколку не сте сигурни од кој период е артефактот што го имате, можете да побарате мислење од експерт кој ќе може да спореди слични слики, мотиви, сликари и врз основа на неговите сознанија да ги поврзе со периодот во било создадено делото. Со споредување на рамки од тој и сродните периоди, можно е да се избере историски најсоодветниот.
Палетата на бои на сликата е најважниот фактор при изборот на рамка. Ако композицијата е монохроматска или со меки тонови, агресивна или наметлива рамка нема да биде пожелна во ниедна смисла. Се земаат предвид само неутрални или дополнителни нијанси. Во минатото, пресуден факт бил богатството на купувачот, бидејќи не само купувањето, туку и врамувањето ја нагласува имотната состојба. Во таков случај, рамките најчесто биле големи, тешки и златно обоени или обложени рамки.
Спротивно на популарното верување, мотивот на сликата е многу важен при изборот на рамка. Меѓу мотивите, односно композициите, ги разликуваме потешките, историските, со приказ на битки, страдања или смрт, или полесните, кои го слават животот и сето она што тој го нуди. Првите се посоодветни за потемни нијанси и богата обработка на дрвото, можат да имаат повеќе украси (но повторно - во зависност од темата на сликање!) додека другите дозволуваат помеки, посветли нијанси, обично поедноставни за да не го свртат вниманието кон себе и ја наруши идејата на сликарот.
Најчестите рамки се претежно дрвени. Порано тие биле единствени, бидејќи металните се користеле многу ретко. Дрвените рамки за слики се достапни во навистина безброј видови и типови на димензии, форми и дизајни, од многу украсени до минималистички. Тие можат да бидат обоени или целосно нетретирани, со природен изглед. Порано сите рамки се правеле од полно дрво, а денес има многу варијации и комбинации на композити со фурнирана завршна обработка.
Металните рамки за слики денес стануваат сè попопуларни. Ако порано металните рамки беа исклучително сложени, полни со украси и исечоци, најчесто рачно ковани, денес се многу поедноставни, намалени - може да се каже, минималистички. Тие се карактеризираат токму со смелиот суров метал со индустриски изглед, кој го користат се повеќе клиенти. Друга варијанта на модерни рамки од овој тип се прохромски, сјајни или обложени со прав, шарени и весели метални рамки.
Пластичните рамки за слики се секако најбројна и најевтина опција, но тие имаат свои слабости. Најочигледно е дека нивната естетика е целосно несоодветна за слики од професионални сликари и други уметнички артефакти, бидејќи пластиката како материјал целосно ги банализира. Слика од врвен сликар едноставно не заслужува да биде врамена во пластика, особено поради нејзината вредност. Пластичните рамки можат да бидат добро инстант решение за други типови, особено за семејните фотографии што сакате да ги прикажете.
Денес, во повеќето случаи, се користи процес наречен ламинирање. Тоа е техника која целосно го промени врамувањето како што некогаш го знаевме. Овој процес користи фина, проѕирна пластична фолија или филм, а не стакло. Филмот ја има предноста што штити од УВ зраци за да не бледнеат боите, да се елиминираат несаканите рефлексии, а уметничкото дело е заштитено од прашина и отпечатоци од прсти. Техниката го спречува уметничкото дело да се тутка или да се разбранува поради влажноста во просторијата и го одржува во најдобра можна состојба. Таканаречената ладна ламинација особено се користи за заштита на делови кои се излагаат без рамка или стакло, а се препорачува и за сите видови обложена хартија (сатен, глоси, каширани на дијабонд или форекс и сл.). Термичка или топла ламиниране е филм направен од полиестер и термо-активен лепак кои даваат неверојатен финален изглед. Тие се исклучително заштитно средство, а во исто време се карактеризираат со кристална бистрина, па особено се препорачуваат за печатени производи.
Врамувањето на огледалата е апсолутно задолжително, особено кога станува збор за винтиџ огледала. Рамките на огледалата се од суштинско значење кога сакате да стои на подот, бидејќи го спречуваат да се скрши при најмали вибрации. Неопходно е и кога се работи за антиката, уметнички обработена или сликано огледало, кое така се чувало со генерации.
Завршените сложувалки многумина ги прават горди, особено ако се големи, многу сложени, со многу ситни детали за кои се потребни недели за да се завршат. Таквите навистина вредат да се изложат. Затоа, многумина одлучуваат професионално да ги врамат своите дела и да ги изложат за да ги декорираат ѕидовите и во исто време да имаат потсетник за нивното достигнување. Во претходните децении, такви вредни дела, во смисла на сложеност, труд и трпение, биле гоблените, од кои некои се навистина уметнички дела. Нашите баби со задоволство ги украсувале своите домови, покажувајќи ја на тој начин нивната умешност и вредност. Пред нив истото го правеле нивните мајки и баби правејќи таписерии, теписи, постелнина и завеси. Секое од овие дела само ја зголемува својата вредност со текот на годините, како сентиментално, така и уметничка и колекционерска, затоа ви препорачуваме да ги зачувате и заштитите со врамување со стакло отпорно на УВ, особено ако се директно изложени на сончева светлина и други влијанија од околината.
Ако се работи за предмети со посебна сентиментална, историска или уметничка вредност, вреди да се заштитат што е можно повнимателно. Немојте само да ги спакувате во кутија или да ги ставите во фиока, туку изложете ги и покажете ги, бидејќи навистина се восхитувачки.
Сите го прават тоа - ги врамуваат омилените фотографии и ги поставуваат на посебни места во домот. Така се овековечуваат исклучителните моменти за идните генерации.
Daibau.mk, ние ви помагаме да ја оцените инвестицијата и да изберете изведувач за вашиот Дом
Vramuvanje na umetnicka slika
Potrebno mi e vramuvawe na slikata e 90 х 60 cm. 8302.5 € до 13837.5 €
Врамување на слики, графика на дебела хартија
Потребно ми е врамување на 20 графики на хамер со димензии 28.5 х 39.5 во тенка алуминиумска рамка. 27675 € до 46125 €
Врамување на слики
Потребно ми е да се врамат 7 слики. Би сакал рамките да бидат дрвени. Сликите се мали и со различни димензии. Во прилог имам оставено фотографија од сликите. 16605 € до 27675 €